Bezpieczeństwo osobiste

Bezpieczeństwo osobiste to ubezpieczenie zapewniające pomoc w takich przypadkach jak utrata portfela, dokumentów, kart czy przedmiotów osobistych, a także w wariancie Premium w przypadku nieuprawnionych transakcji w Internecie lub nieuprawnionych zakupów online.

Co zyskujesz :

  • Sumę ubezpieczenia nawet do 20 tys. zł
  • W zależności od wybranego wariantu oferujemy m.in. ochronę na wypadek:
    • kradzieży przedmiotów, które zwykle nosisz przy sobie
    • straty finansowej w związku z wykorzystaniem Twoich danych przez osoby nieuprawnione
    • niedostarczenia towaru zakupionego przez internet
  • Spokój i bezpieczeństwo dzięki szerokiemu pakietowi świadczeń assistance

Kto może skorzystać?

  • Klienci PGNiG Obrót Detaliczny posiadający umowę kompleksową dostarczania paliwa gazowego lub energii elektrycznej.
Ubezpieczenie Bezpieczeństwo osobiste
oferujemy w trzech wariantach
Wariant ubezpieczenia Podstawowy Rozszerzony Premium
Limity odpowiedzialności
Utrata portfela zgodnie z § 3 500 zł 500 zł 500 zł
Utrata  dokumentów i kart zgodnie z § 4 500 zł 500 zł 1 500 zł
Utrata przedmiotów osobistych zgodnie z § 5 1 000 zł 3 000 zł 4 000 zł
Nieuprawnione transakcje bez fizycznego użycia karty zgodnie z § 6 Brak ochrony 10 000 zł 20 000 zł
Nieuprawnione zakupy online zgodnie z § 8 Brak ochrony Brak ochrony 20 000 zł
Nieuprawnione transakcje w Internecie zgodnie z § 9 Brak ochrony Brak ochrony 20 000 zł
Uszkodzenie sprzętu IT wskutek błędu systemu operacyjnego zgodnie z § 10 Brak ochrony  Brak ochrony 15 000 zł
Niedostarczenie towaru zakupionego przez Internet  zgodnie z § 7 Brak ochrony 500 zł 1 000 zł
Następstwa rabunku zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 1) – 3) Brak ochrony  4 000 zł 15 000 zł
Następstwa rabunku zgodnie z § 11 ust 1 pkt 4) - operacje rekonstrukcyjne  Brak ochrony 1 000 zł 3 000 zł

Wariant ubezpieczenia Podstawowy Rozszerzony Premium
Świadczenia assistance  Limity świadczeń 
Pomoc po kradzieży  bez limitu bez limitu bez limitu
Alert BIK  bez limitu bez limitu bez limitu
Pakiet Informacyjny Ochrona Tożsamości  bez limitu bez limitu bez limitu
Zdalna pomoc informatyczna  Brak ochrony  Brak ochrony bez limitu
Zdalna pomoc informatyczna w przypadku błędu systemu operacyjnego sprzętu IT  Brak ochrony  Brak ochrony  2 x 500 zł
Transport oraz naprawa Sprzętu IT w przypadku błędu systemu operacyjnego sprzętu IT Brak ochrony  Brak ochrony   2 x 2 000 zł
Ochrona w sieci Brak ochrony Brak ochrony bez limitu
Odzyskiwanie danych  Brak ochrony Brak ochrony 1 x 5 000 zł
Pomoc w ochronie reputacji (cyber-mobbing) Brak ochrony Brak ochrony 1 x 5 000 zł
Zdalne konsultacje psychologa (cyber-mobbing)  Brak ochrony Brak ochrony 6 x 200 zł
Pomoc medyczna po rabunku   Limity świadczeń
Zdalne konsultacje medyczne Brak ochrony 1 x 250 zł 2 x 250 zł
Zdalne konsultacje psychologiczne Brak ochrony Brak ochrony 1 x 250 zł
Wizyty fizjoterapeuty lub fizykoterapeuty Brak ochrony 1 x 250 zł 4 x 250 zł
Badania zlecone przez lekarza Brak ochrony Brak ochrony 1 x 250 zł

Jak skorzystać

W celu zgłoszenia roszczenia prosimy o kontakt z Centrum Alarmowym pod nr telefonu (22) 205 51 67 (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora) lub pocztą elektroniczną na adres refundacje@europ-assistance.pl lub pisemnie na adres Europ Assistance Polska Sp. z o.o. Dział Refundacji ul. Wołoska 5, 02-675 Warszawa (podmiot współpracujący z ubezpieczycielem).

„Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Ubezpieczycielem jest Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, ul. Marcina Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa. PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa, jest agentem ubezpieczeniowym. Zakres ubezpieczenia, wysokość sum ubezpieczenia i limitów świadczeń oraz wysokość składki uzależnione są od wybranego wariantu. Szczegółowe informacje o ubezpieczeniu, w tym o włączeniach i ograniczeniach odpowiedzialności znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Bezpieczeństwo osobiste (OWU) dostępnych na stronie pgnig.pl, polskigaztuw.pl oraz w Biurach Obsługi Klienta”.

Dokumenty do pobrania
Ogólne Warunki Ubezpieczenia – dla polis zawartych od 06.11.2023
Karta informacyjna ubezpieczenia – dla polis zawartych od 06.11.2023
Ogólne Warunki Ubezpieczenia – dla polis zawartych od 09.01.2023 do 05.11.2023 i ich przedłużeń
Karta informacyjna ubezpieczenia – dla polis zawartych od 09.01.2023 do 05.11.2023 i ich przedłużeń
Ogólne Warunki Ubezpieczenia – dla polis zawartych do 08.01.2023 i ich przedłużeń
Karta informacyjna ubezpieczenia – dla polis zawartych do 08.01.2023 i ich przedłużeń
Formularz odstąpienia i wypowiedzenia
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z Agentem

Dane kontaktowe Agenta:

  • Odwiedź stronę agenta pgnig.pl
  • Odwiedź najbliższe Biuro Obsługi Klienta PGNiG
  • Zadzwoń : 22 515 15 15
    * całkowity koszt połączenia ponosi dzwoniący.
Zgłoszenie reklamacji

Informujemy o możliwości zgłoszenia reklamacji w wybranej formie :

ustnie – telefonicznie pod nr telefonu 22 230 23 03

w formie elektronicznej na adres email : reklamacje@polskigaztuw.pl 

w formie pisemnej – osobiście podczas wizyt u ubezpieczyciela albo przesyłką pocztową na adres:
Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
ul. Marcina Kasprzaka 25
01-224 Warszawa

Dowiedz się więcej o reklamacjach