Gazek Opiekun Domu, to produkt ubezpieczeniowy składający się z ubezpieczenia Twoich domowych instalacji i sprzętu RTV/AGD oraz ubezpieczenia assistance. Pomoc assistance zapewnia serwisantów i chroni Cię od nieprzewidzianych wydatków m.in. w razie awarii sprzętu lub instalacji. Z kolei ubezpieczenie mienia pozwoli Tobie uzyskać odszkodowanie w razie jego zniszczenia w wyniku zdarzeń losowych.
Gazek Opiekun Domu
Ubezpieczenie Gazek - Opiekun Domu występuje w dwóch wariantach
Wysoka wartość świadczeń
Wygoda
Dostęp do wielu usług
Wysoka wartość świadczeń
Wygoda
Dostęp do wielu usług
Kto może skorzystać
Konsumenci posiadający z PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. aktywną umowę kompleksową dostarczania paliwa gazowego w jednej z grup taryfowych:
od W-1.1 do W-4,
od Z-1.1 do Z-4,
od S-1.1 do S-4.
Gdzie jesteśmy
Odwiedź właściwe Biuro Obsługi Klienta PGNiG:
- Lublin – ul. Karola Olszewskiego 2b
- Kraków Centrum – ul. Gazowa 14b
- Rzeszów – ul. Wspólna 5
- Sanok – ul. Jana III Sobieskiego 12
- Mielec – ul. Henryka Sienkiewicza 9
- Gorlice – ul. Kolejowa 2
- Busko Zdrój – ul. Tadeusza Kościuszki 10
- Sandomierz – ul. Stefana Żeromskiego 14
- Zamość – ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 35
Warunki
Ubezpieczycielem jest Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, ul. Marcina Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa. PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o. o., ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa, jest agentem ubezpieczeniowym. Oferta jest ograniczona terytorialnie. Skorzystanie z oferty jest możliwe, jeżeli miejsce ubezpieczenia położone jest na obszarze obsługiwanym przez właściwe Biuro Obsługi Klienta. Szczegółowe informacje o ubezpieczeniu, w tym o wyłączeniach i ograniczeniach odpowiedzialności znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia mienia „Gazek – Opiekun Domu”
Podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów w rozumieniu ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, właściwym dla Ubezpieczyciela jest Rzecznik Finansowy (Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa; www.rf.gov.pl).
Zgłoszenie reklamacji
Informujemy o możliwości zgłoszenia reklamacji w wybranej formie :
- ustnie – telefonicznie pod nr telefonu 22 230 23 03
- w formie elektronicznej na adres email : reklamacje@polskigaztuw.pl
- w formie pisemnej – osobiście podczas wizyt u ubezpieczyciela albo przesyłką pocztową na adres: Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, ul. Marcina Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa.